• Verzending binnen 3-5 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf €75,- in NL & BE
  • Snelle en professionele klantenservice

Ruilen en retour

KAN IK ALLE ARTIKELEN RUILEN OF RETOURNEREN?

Ja, zolang de artikelen ongebruikt en de verpakking ongeopend is. Artikelen retourneren is geheel kosteloos!

NIET TEVREDEN MET EEN PRODUCT?

Je kan het artikel binnen de 30 dagen na ontvangst kosteloos ruilen of retourneren. Wij zorgen voor de retourzending en een spoedige terugbetaling. Meld een retouraanvraag steeds eerst bij onze klantenservice. Is het artikel beschadigd of werkt het niet naar behoren, bekijk dan eerst de veelgestelde vragen of garantie. We helpen je in dat geval graag om je product te laten herstellen of omruilen.

BINNEN WELKE PERIODE NA AANKOOP KAN IK RUILEN OF RETOURNEREN?

Je kan het artikel binnen de 30 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Is het artikel beschadigd of werkt het niet naar behoren, bekijk dan eerst de veelgestelde vragen of garantievoorwaarden. We helpen je in dat geval graag om je product te laten herstellen of omruilen.

HOE KAN IK EEN (OF MEERDERE) ARTIKEL(EN) RETOURNEREN?

Neem vooreerst contact op met ons klantenservice. Wij sturen je de nodige instructies om het artikel correct naar ons te retourneren.

HOE LANG DUURT HET VOORDAT DE RETOUR VERWERKT IS?

Je retourzending wordt binnen de 10 werkdagen na afgifte aan de koerierdienst bij ons terug bezorgd en verwerkt. Wanneer wij je retourzending goed ontvangen en verwerkt hebben, ontvang je een e-mail ter bevestiging. Als je tien werkdagen na de retourzending nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice. Wij helpen je graag verder!

Bij de voorwaarden om een artikel retour te sturen, kun je nakijken of je aan alle voorwaarden voldoet. Slechts als je aan alle voorwaarden voldoet, zal je retourzending correct verwerkt kunnen worden. Bij eventuele problemen nemen we zo snel mogelijk contact met jou op. 

WAT ZIJN DE RETOURVOORWAARDEN?

Je kunt artikelen tegen bepaalde voorwaarden kosteloos retourneren. Is het artikel beschadigd, dan verwijzen wij je naar de veel gestelde vragen over garantie. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen.

Voorwaarden

  • Je retourneert het artikel binnen de zichttermijn van 30 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van je artikel.
  • Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking. Noch het artikel noch de verpakking zijn beschadigd.
  • Wij willen je vragen om, indien mogelijk, de factuur (of een kopie van die factuur) mee te sturen in de verpakking. Voor een snelle en correcte afhandeling is het belangrijk dat je het artikel eerst retour meldt via contact met onze klantenservice. Artikelen die je niet kunt retourneren: 
    • Artikelen waarvan de verzegeling verbroken is of de verpakking beschadigd is.
    • Verbruiksartikelen zoals gassen, vloeistoffen...
    • Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden. 
    • Artikelen die beschadigd of incompleet zijn. 

MOET IK EXTRA BETALEN BIJ RUILEN?

Nee, er zijn geen extra kosten. De factuur van je oorspronkelijke bestelling is leidend.